الشمس وهليوبليس



النهاردة روحت نادى الشمس اتفرج على ماتش فولى (كرة طايرة) تصفيات دورى الأندية تحت 17 سنة.. وطبعا هتسألونى و انت بتحب الفولى؟ هقولكم ان انا اصلا مش بحب الرياضة بس هى الظروف هى اللى بتخلينى بحب لعبة معينة.. عاوز اقولكوا انى بحب نادى الشمس جداا لانه اول نادى اروحه وانا صغير يعنى وانا عندى اربع سنين ولما كبرت لقيت صحابى بيلعبوا جودو وبقيت اروح اتفرج ولما كبرت اكتر فى ثانوى لحد الكلية كانوا صحابى بيلعبوا بوكس وطبعا لازم اروح اشجعهم ولما اتخرجت وكملت دراسات عليا اتعرفت على واحد بس المرادى مش لعيب المرادى مدرب فولى.. المدرب دا هو اقرب انسان الى قلبى دلوقتى وبحبه وبحترمه جداا.. وعلى فكرة اسمه على اسمى (شريف).. المهم عاوز اقولكوا ان فى كل مرة كنت بعشق اللعبة وبشجع من قلبى بجد.. والحمد لله غلبنا كالعادة (3-1).. وبعد الماتش روحنا احتفالنا انا والكوتش شريف وعزمنى على بيتزا وبعديها روحنا على المالكى نحلى وطلبت رز بلبن بالايس كريم وكان قوى جدااا.. بصراحة اتظبظ اليوم دا.. بس لما رجعت فى حاجه حصلت نكدت عليا.. بس مش هقولكوا عليها فى المدونة دى.. احتمال يبقالها مدونة تانية.. ماهى المدونات ببلاش بقى

No comments:

عدد المرات اللى اتبص فيها على المدونه دى

زيارة لمدونتى