مرحب شهر الصوم.. مرحب

رمضان قرب خلاص.. وانا بحاول استعدله لغاية دلوقتى وعمال اهيئ نفسي عشان يبقى رمضان مختلف عن الـ 23 رمضان اللى فاتوا عايز أستقبله براحه نفسيه واخلص فيه لطاعة ربنا عشان الواحد بجد زودها اوى السنادى وساب الحبل على الغارب.. انا وصحبى مودى مشتركين فى المدونه دى وهو من اعز اصدقائى وبحبه اوى وبحس انه قريب منى اوى.. كنا متفقين انا وهو على اننا نبدأ نكتب فيها من بداية شهر رمضان.. بس اللى حصل اننا مش مستحملين نشوفها فاضية كده وقاعدين نتفرج عليها.. وقولنا نكتب شوية ونعرفكو ان المدونه ليها صاحب يعنى لحسن تفتكرو انها مهجورة ولا حاجه.. المهم انا عاوز اقولكوا انا ان شاء الله هتكلم فى مواضيع كتيرة اوى وعاوز مشارتكم معانا.. واستنونا بقى فى رمضان عشان الشغل الطحن بقى.. ربنا يجعله اجمل رمضان فى حياتنا.. واسيبكو مع اغنية هاتي فانوسك ياختي يا إحسان أه يا ننوسك في ليالي رمضان ماما تبوسك وباباكي كمان وانا ممكن أبوسك كمان ماعنديش مانع.. لسه رمضان مجاش بقى
:D

9 comments:

ice_eyes said...

begad fekra 7elwa aweeeeeeeeee
we rabena y2drna kona 3ala ta3to fe ramadan el gay
we isa rabena yhdena we nefdl koyseen 7ata ba3d ramadan
ma hwa rabena mehs rab ramdan bas wala eih r2ykom

we kol sana we ento tybeen
salammmmmmmmmmmm

Nello said...

hi ya sherry I'm very happy cause ur website w ensha2 2allah hyb2a gamed moot mabrouk

caty said...

sheriiiiiiiiiiiiiiiif i like ur website mooot..really enta genius to think abt that...kol sana wenta tayeb ya a7la friend fel denya..ur my best friend

CHICO said...

ice_eyes
********
وانتى طيبة ياسارة.. وربنا يتقبل منك.. واكيد رب رمضان هو رب باقى الايام بس زى ماتقولى ان رمضان فى اوكازيون حسنات.. والمدونه دى حاجه كده نتواصل مع بعض من خلالها فى رمضان وناخد بادين بعضين.. يارب ندخل الجنه كلنا من غير سابقة عذاب

nello
*****
ميرسي اوى يا نيلوو على زيارتك بجد نورتى السايت.. والله يبارك فيكى وماتقطعيش وادخلى شوفى هنقول ايه.. ربنا يستر

caty
****
دينااااااااا مش عارف اقولك ايه بس بجد انت اغلى فريند عندى ربنا مايحرمنيش منك وتبقى معايا كده على طول.. وهو بجد عجبك ولا بتضحكى عليا.. عموما عاوزك تتبعينا بقى.. ومش عايزين نمسك سبايدرز ونمل فى رمضان عشان حرام التعذيب فى رمضان انتى فهمانى اكيد.. ربنا يهدينا انا وانتى

CadgetBoY said...

Eh ya wad el Gmal Dh hwa dh el Klam kol cna wa enta Tayab wa Kman wa kol el Nas wa Hya Tayba Lna Ftar 3andak ya Chico

CHICO said...

CadgetBoY
*********
وانت طيب يا حبى.. ومع بعض بقى فى رمضان بقى يوم عندك ويوم عندى ونقضيها.. بس انت الاول عشان احتمال اخلع منك بعدها XD

تنورنى بجد

جنة said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أتقدم بخالص التهانى بمناسبة افتتاح الموقع إلى الأخ المجتهد ... شريف

بارك الله فيك ... وأسأل الله أن يجعل فى موقعكم النفع لشباب المسلمين .. وأن يكون طريقاً لهم إلى الجنة

وإلى الأمام دائماً

وكل عام وانتم بخير بمناسبة شهر رمضان المبارك ...

CHICO said...

جنة
***
عزيزتى جنة اشكرك على زيارتك الفالية.. ربنا يتقبل منك يارب... وكل رمضان وانتى طيبة.. ربنا يتقبل منا ومنكم

تحياتى الفالية

زى الهوا said...

جميلة اوى فكرة البوست والاغنية دى انا بحبها اوى نزلتها عندى , انا طول عمرى باسمعها بس اول مرة اعرف كلماتها الغريبة بتاعت احسان ومدحت دى

عدد المرات اللى اتبص فيها على المدونه دى

زيارة لمدونتى